.::♫ Kawaii-Graph ♫::. Forum Index
.::♫ Kawaii-Graph ♫::. Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

Je suis nouvelle

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    .::♫ Kawaii-Graph ♫::. Forum Index -> A C C U E I L -> PRESENTATIONS -> Archives des présentations
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Sakura
Guest

PostPosted: Sun 29 Jul - 02:39 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

PublicitéSupprimer les publicités ?
Prenom:Mynhi
Origine:Je suis du Vietnam,pres du Japon hi!hi!
J'aime:Tout truc techno(Ipod,Ordi,Cell etc..),Ecouter de la musique,Etre avec mes amies,Le Japon....
Manga/Serie:Pour les mangas,j'adore Kilari et Yu-gi-oh(ok,j'suis une fille,on a le droit non) et pour la serie,la meme chose que les mangas et les series Super Sentai(ce sont des vrais personnes qui jouent dedans)

Je me suis inscrite ici car j'aime faire le graphisme(debutante) et que j'adore le Japon

Last edited by Sakura on Mon 30 Jul - 02:26 (2012); edited 1 time in total
Back to top
Park Bom Lee
Guest

PostPosted: Sun 29 Jul - 10:21 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

Bienvenue.

Back to top
Paprika
Guest

PostPosted: Sun 29 Jul - 13:08 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

Welcome !
*câlin*

Back to top
Sakura
Guest

PostPosted: Mon 30 Jul - 01:05 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

merci

Back to top
CarlaChan
Guest

PostPosted: Mon 30 Jul - 07:27 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

Bienvenue ♥

Back to top
Kanako
Guest

PostPosted: Mon 30 Jul - 10:06 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

Bienvenue :)

Back to top
Reimu
Guest

PostPosted: Mon 30 Jul - 11:19 (2012)    Post subject: Je suis nouvelle Reply with quote

Bienvenue =D

Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    .::♫ Kawaii-Graph ♫::. Forum Index -> A C C U E I L -> PRESENTATIONS -> Archives des présentations All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
Template zenGarden created by larme d'ange